woensdag, november 30, 2005

Het komt goed uit dat ik opnieuw internet zal hebben, want één van mijn eeuwenoude frustraties is sinds vandaag eindelijk van de baan. Waardoor ik nog meer zal kunnen bloggen!

Tot voor deze morgen wist ik nooit waar ik over gedroomd had. Soms had ik wel een vaag gevoel waarover het geweest was, soms ook wat aanwijzingen, maar ik wist het nooit precies. Tot vanmorgen, waarbij ik bij het ontwaken glashelder wist wat ik gedroomd had.

Nu weet ik het ook niet precies meer, het was iets met de duivel en fietsen en Parijs, maar als ik in het vervolg 's morgens wakker wordt, dan schrijf ik het direct neer op mijn blog. En kan je meegenieten van mijn dromen. Vooruitgang kan mooi zijn!

1 opmerking:

Anoniem zei

De meeste dromen zijn bedrog,
maar als ik wakker word staat die zever op jouw blog.
Ik ruik jouw adem en hoor jouw gevit,
jij bent de lul die achter mij zit.
Ik kijk je aan en maak je uit,
een keer om de zoveel tijd maak je een raar geluid.