dinsdag, november 29, 2005

Bloggen, het is iets wat dagelijks hoort te gebeuren, maar wanneer je thuis geen internet meer hebt, komt het er niet van. Vandaar dat ik beslist heb om toch maar weer dat verfoeide internet bij me thuis binnen te pakken, en dat er vandaag een mens van Belgacom is langsgeweest om alvast de telefoonlijn aan te leggen. We zijn nu toch alweer onder de mensen.

Waar ik de voorbije tijd extreem summier in mijn gekozen onderwerpen was, kun je binnenkort weer je hart ophalen aan recensies van danetjes, verslagen van eetwedstrijden met danetjes, een foto van een fiat in mijn straat, een foto reportage over mijn nieuwe fiets, een verhaal over mijn buurman, en nog veel meer. Kortom, de belangrijke zaken des levens zullen opnieuw ruimschoots aan bod komen.

Voila, dat moet zowat de laatste lezer die er overschoot weggejaagd hebben, nu kan ik eindelijk met een schone, nieuwe lei beginnen. Hoera!

1 opmerking:

Anoniem zei

Nee, ik ben er nog. Masochisten zijn volhouders.

Als ik nog wat tips mag geven : die fiat ingesmeerd met danetjes. Of die fiets. Of die buurman.

Neem wel de tweekleurige danetjes. Jam-jam.