maandag, juli 11, 2005

Shit. Ik zit in serieuze geldproblemen. Mijn drank-, drugs-, vrouwen- en gokverslavingen helpen daar absoluut niet bij, en het is zelfs in die mate erg geworden dat ik verplicht ben om mijn auto, de zon in mijn ogen en de lust van mijn leven, te verkopen. En nog wel voor 3000 euro, want dat is het geld dat ik verschuldigd ben aan Eenoog Enrique, mijn bookie. Ik zou hem via e-bay of zo kunnen verkopen, maar waarom al die moeite doen, wanneer er ongetwijfeld wel een paar fans zullen zijn die mijn auto willen kopen tegen grof geld. Als die versbakken paus zijn golf voor honderduizend euro kan verkopen, waarom ik dan niet?

Als ik dat geld niet tegen woensdag bij elkaar heb, snijdt Marcel het Mes iedere dag één van mijn vingers af, en hoe ga ik dan nog deze blog kunnen typen? Dus is er iemand die deze prachtauto wil kopen? Doe het niet alleen voor mezelf, maar ook voor al mijn lezers.

Dit is de parel der techniek waarvan sprake, geef toe dat het een koopje is.



Voor de rest luister ik enkel nog naar the Roots, want van 't weekend heb ik in het Mechelse Serenity Fails horen spelen, en dan heeft een mens wel eens iets anders nodig. De groep mag dan wel twee drummers hebben, dat is er zeker eentje teveel, en de bassist moet leren naar het publiek kijken. Lang leve the Roots!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou het kunnen dat ik die prachtmobiel enkele weken geleden in panne heb zien staan naast een kronkelend sluipwegje tussen Leuven en Brussel ? Ik zal me wel vergissen en bestuurder en begeleider stonden waarschijnlijk gewoon te genieten van het voorbij rijdende verkeer van jachtige mensen in contrast met de prachtige lokale omgeving in de brusselse rand.

stielo zei

Dat zal wel tijdens die hittegolf geweest zijn, ik denk aan een fata morgana.