woensdag, juli 27, 2005

Het is zover. Het huis in de Adjudant Harboortstraat is verkocht, en zonder dat de kopers me gebeld hebben om te vragen wat ik van het huis vond. Ik zou er triestig van worden, ware het niet dat er vrijdag een feest is, om waardig afscheid te nemen. Want laat je niks wijsmaken, dat is nu eenmaal het verschil tussen de doorsnee bevolking en een ware gentleman. Waardig afscheid nemen, het is niet iedereen gegeven!



Ik denk niet dat ik zoveel vraag wanneer ik je vraag om één minuut stilte in acht te nemen bij deze post. Waarvoor alvast dank.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een toepasselijk muziekje zou 4'33" kunnen zijn, door John Cage, ware het niet dat het te lang duurt. Tijd voor een remix.

Anoniem zei

Ik vind dat qua soundtrack hier gelijk wat van Aerosmith, Led Zeppelin, The Allman brothers of Fleetwood Mac bij kan. Bij gelijk welke post trouwens.

Anoniem zei

Linux is erg moeilijk!