zondag, december 26, 2010

Met pijn in het hart en op mijn borstkas (verbrand tot een mooi dieprood door de tropische zon) heb ik Indonesie verlaten, en ben ik verder getrokken op mijn odyssee. Mijn huidige verblijfplaats is Darwin, en ik ben hier op een ware Australische wijze welkom geheten door Roscoe, een oude, lowlife zatlap, die met zijn zatte kloten er niks beters had op gevonden om de hele dorm onder te pissen, en ook mijn rugzak.

Voorlopig ben ik hier nog verlamd, te angstig om geld uit te geven, alles is hier 10 tot 20 keer duurder dan ik gewend was in Azie. Geef me nog een paar dagen om de exorbitante prijzen gewoon te worden, en dan zal ik hier misschien iets doen, of iets bezoeken, en dan laat ik het weten.

Groetjes uit Australie!

2 opmerkingen:

dirk zei

mangobomen, dat herinner ik me nog van darwin; t is al weer te lang geleden; prettig eindejaar en een opperbest 2011!

Annelies zei

hello, ik heb net over uw cruise gelezen en echt luidop zitten lachen :). Klinkt geweldig als je onder de kerktoren van Duffel zit en zal het ook wel zijn. Je zal de sneeuw hier niet missen, geloof ik... kga eens wat meer lezen, als het me lukt... want hier ook weer een groot avontuur van een heel ander soort wel, nl. 3de kindje geboren, 'Marieke'.
Een prettig eindjaar gewenst, vier je dat toevallig in Sydney?
groetjes, Annelies Busselen