donderdag, november 18, 2010

Je zou kunnen denken dat de eerste foto in een zoo genomen is, maar niks is minder waar. Het is een park in China, en daar lopen meutes wilde aapjes rond. Eentje vond me maar niks, en wou me zelfs aanvallen. Gelukkig was hij bang van mijn rugzak.


Van de volgende foto's zou je dan weer niet denken dat ze in een zoo genomen zijn, maar wederom, niks is minder waar. Het zijn foto's van een yiao dorp, maar eigenlijk was het een thema park, ofte ook wel de eerste menselijke zoo die ik in mijn leven bezocht heb.

Je vaart er met bootjes rond, en dan kom je bij een tafereeltje, waar een dansje wordt gedaan, of een liedje wordt gezongen, of op een gong wordt geslagen.





En bijna iedereen trok een foto bij de ingang van het park, bij de steen met Chinese tekens op. Geen idee wat die willen zeggen, misschien wel "foto's nemen enkel toegelaten voor Chinezen", maar ik heb er toch maar mooi een foto van, van die steen.

4 opmerkingen:

Nafte zei

da kruisje onderaan rechts is om de steen weg te klikken als ik me nie vergis,..

Anoniem zei

de grootste aap had nochtans wel een rugzak aan en een bril ...
jonas!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
stielo zei

lap, ik krijg hier commentaar van die kleine aapjes uit China.

Had ik het geweten dat het zou gebeuren, ik had ze vlooien gegeven...