zondag, mei 06, 2007

Ik leg mijn vingers graag overal op, dat heeft mijn moeder grijze haren bezorgd toen ik klein was, iedere keer op elk feest mogen uitleggen waarom er kindervingertjes in de taart stonden, of aan de dokter waarom mijn vingertoppen nu weeral verbrand waren, maar nu ben ik wat groter en ik doe het nog altijd graag. Zeker als het de polsslag van de tijdsgeest is, en zeker als het iets met hot technology te maken heeft.

Vandaar dat ik blij als een jonge labrador op prozac was toen ik een uitnodiging voor joost.com kreeg, want na al die jaren wil ik ook wel eens een nieuwe manier zien om naar tv te kijken. Joost is het nieuwe bedrijf van de makers van kazaa en skype, en ik moet zeggen dat het goed werkt. De kwaliteit is goed, 't is interactief, je hebt een heleboel kanalen, en wat wel niet veranderd is tegenover de plain old televisie, is dat er geen zak op die kanalen te zien is. Behalve dan de poker channel, want daar heb ik al uren naar gekeken, en ik kan het al als de besten. Iemand zin om eens te komen pokeren?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

worden goede vrienden ook uitgenodigd voor Joost? Of wordt er een financiele vergoeding verwacht?

Anoniem zei

cool. Always in for a poker. Anders mag je mij ook eens inviteren voor Joost. - Wouter

stielo zei

Hmmm, de naam Wouter was een plaag in de jaren zeventig. Als je kleine toen een jongetje was, er sympathiek en intelligent uitzag, had die veel kans om door de mama en de papa Wouter genoemd te worden.

Welke Wouter wil warempel weten wat woost wecht wis?

Anoniem zei

Hey Bic,..
Kan je me een uitnodiging sturen voor die joost?

Thanks
adres: nafte1976@hotmail.com


M.