dinsdag, mei 15, 2007

Sommige mensen beweren dat ze toekomen met 4 of 5 uur slaap per nacht, en dan wil ik dat ook wel eens proberen. Maar het probleem blijft dat ik na één nacht met weinig slaap met koppijn zit, na twee nachten met weinig slaap overal in slaap bij val, en na drie nachten slaap met een etterend oor zit, waar antibiotica noch goede voornemens tegen helpen.

Vrijdag was de K. de grote schuldige, zaterdag was dat Anderlecht, dat besliste voor de eerste keer dat ik in de loges van Anderlecht zat om dan maar kampioen te spelen, waarbij het uitnodigende bedrijf daarop dan maar besliste om sloten champagne te laten aanrukken (al eens gezien, sloten aangerukte champagne?), en zondag waren dat een paar Zweden die op een toeristische uitstap door het Leuvense werden gegidst, op het nu al legendarische stielo wandelpad.

Dit alles overgoten met een sausje van heel het weekend doorwerken, want een echte yup moet dat al eens terloops kunnen laten vallen, zo van dit weekend in de K. gezeten, dan in de loges in Anderlecht, champagne, oooh la laa, en dan zondag nog een paar Zweden rondgeleid, hen het Atomium bij nachte getoond en zo, en oh, ja, op mijn werk hadden ze me het hele weekend nodig. Druk, druk, druk, maar ik eet wel gezond, ben nu op een ananas en meloen dieet, is iets nieuws uit Guadeloupe, een aanrader.

En na 4 dagen weinig slapen verbeteren mijn posts er nu ook weer niet echt op...

Geen opmerkingen: