vrijdag, mei 18, 2007

Ik was met mijn gmail account wat aan het mailen over bbq's en aanverwante, en rechts van mijn mail stond opeens reclame voor bbq toestellen én voor vetverbranden. Voor http://www.vet-verbranden.com/ om precies te zijn, en zelfs al wil je geen vet verbranden, of eigenlijk, vooral als je geen vet wil verbranden, raad ik je aan om het schitterende proza vol kromme redeneringen en kar voor paard gespannen constructies van deze top site een blik waardig te gunnen.

Mijn persoonlijke favoriet is "Wel, als je me het voordeel van de twijfel geeft, bewijs ik je dat deze methode de enige juiste is". Als je mij het voordeel van de twijfel geeft, kan ik ook bewijzen dat ik de meest sympathieke mens op aarde ben. Wat nu wel het geval is, maar toch. Een mooie tweede vind ik "Je Kleren Liegen Niet...", en dat klopt. Want kleren zijn een beetje als de ronde, en zoals algemeen geweten is, de ronde liegt ook niet.

Als slot kan ik de iets dikkere lezer nog volgende tip meegeven: Een Maagring. De slechtst mogelijke oplossing voor je probleem. Het plaatsen van je maagring brengt enorme risico’s met zich mee (tot zelfs de dood) en je kan amper nog eten. Deze werkt enkel omdat je je calorie-inname drastisch vermindert. Dus als je aan het verdikken bent omdat je dokter vindt dat je niet dik genoeg bent om een maagring te laten steken, denk er twee keer over na...

Geen opmerkingen: