zondag, april 29, 2007

Op het gevaar af om hier in herhaling te vallen, dit weekend ben ik weeral gaan fietsen, en het ging weeral fantastisch. Ik weet nu ook waar die coureurs het over hebben als ze over een superdag spreken, want die had ik, daar op de Davitamon Classic.

Die Davitamon Classic is trouwens een absolute aanrader voor de velocyclist. Het speelt zich af in de Vlaamse Ardennen, de organisatie is vlekkeloos, en wat meer is, achteraf kost alle drank maar één euro dertig centiemen. Jep, je leest goed, of je nu een coca, pintje, leffe of duvel pakt, het kost er maar één euro dertig! De braadworsten zijn wel wat prijziger, maar voor twee euro zestig kun je nog niet klagen. Als dat nog niet genoeg redenen zijn om volgend jaar naar daar te gaan, weet ik het ook niet meer.

Voor de rest, mijn pa heeft een nieuwe hobby. Pa V. reist vaak samen met moeder C. met de kusttram, en als hij de tram opstapt zegt hij nu af en toe tegen mijn ma of hij nu al zal beginnen de ticketjes te controleren. Waarop er af en toe zwartrijders zijn die zich nog spoeden om hun ticketje af te stempelen. Hihi.

Een ideetje als je zelf nog eens de tram pakt :-)

Geen opmerkingen: