dinsdag, april 24, 2007

Een goeie ipod is zoals een goeie kater. Die kan ook wel eens een paar dagen van huis weg zijn, jagend achter de katinnetjes van de buurt. Maar als het er op aankomt, komt die altijd wel weer terug thuis.

Om maar te zeggen dat mijn ipod terug is, en wel dank zij een anonieme vinder die het ding bij de dienst verloren voorwerpen op mijn werk heeft binnengebracht. Ik wist zelfs niet dat we een dienst verloren voorwerpen hadden, en zo zie je maar weer, er zijn nog mensen met een goede inborst en het hart op de juiste plaats.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Luister jij naar je Ipod op je werk? Of enkel tijdens de middagpauze mag ik hopen...

Unknown zei

Chapeau voor die dienst verloren voorwerpen zou ik zo zeggen. Als ze dat ding ergens in Frankrijk op een ski-piste terugvinden.