dinsdag, maart 13, 2007

Potverpillepap en duizend bommen en granaten, waarom kan het verleden niet het verleden zijn, en waarom word je altijd over en opnieuw geconfronteerd met je fouten uit dat verleden?

In lang vervlogen tijden had ik de promoties in de Aldi ontdekt, waarna ik die ook resoluut afgezworen had, want alles wat je daar kan kopen is je reinste rommel. Maar ik zit hier nog altijd met mijn aldi fototoestel, strijkijzer en pc uit die zwarte periode uit mijn leven.

Die pc heb ik iets van een drie jaar en drie maanden geleden gekocht, en de garantie voor pc en scherm was drie jaar. Je raadt het waarschijnlijk al, mijn scherm is naar de kloten, drie maanden nadat de garantie vervallen is, en nu is het enkel nog wachten totdat mijn pc zelf een dezer dagen ontploft...

3 opmerkingen:

Unknown zei

Maar wat heb je er in die 3 jaar mee gedaan, Stielo?

Anoniem zei

Als dit je bekend voorkomt, dan is het een wonder dat je scherm het nog 3 jaar heeft uitgehouden...

http://www.youtube.com/watch?v=v85eCqEJYBM

Anoniem zei

Een computer implodeert. wees voorzichtig. Vroeger waren de dingen een stuk beter...