zondag, maart 11, 2007

Zoals sommige trouwe lezertjes wel zullen weten, ben ik lid van de EasyStars. Voor de lezertjes die niet weten wie of wat de EasyStars zijn, foei, maar omdat het vandaag de eerste mooie zomerdag was maak ik van mijn hart een kerkhof, en kan ik vertellen dat Easystars in zwart en geel gehulde coureurs zijn. En dat je die in twee soorten hebt.

Enerzijds heb je de easies, en anderzijds heb je de stars, waarbij de classificatie gebeurt op de basis van hoe je scoort op 4 criteria, als daar zijn talent, karakter, stijl en getraindheid.

Met dat ik nu niet direct op één van deze criteria hoog scoor, ben ik het schoolvoorbeeld van een Easy.

Maar groot was mijn verbazing toen ik vandaag met een Star op pad trok, en die bijwijlen los uit het wiel kon rijden. Nu vraag ik me af op welk criterium ik plots goed scoor, talent heb je of heb je niet, dus dat kan niet zijn, mijn karakter werd en wordt nog altijd heb best vergeleken met dat van een spons, mijn stijl is nog steeds die van een walrus op een fiets, en bijgevolg moet het wel zijn dat ik 's nachts slaapfiets, want zoveel ga ik als ik bij bewustzijn ben nu ook weer niet gaan fietsen.

Als je me 's nachts door de straten ziet fietsen, maak me niet wakker, want dat mag je niet doen met slaapfietsers.

1 opmerking:

Anoniem zei

Respect! Anderzijds: gelieve u trainingsschema wat aan te passen zodat het niveauverschil niet tè hard opvalt tijdens het nu al legendarische easystarweekend!