donderdag, maart 15, 2007

Het origineel is altijd beter dan de kopie, en ook in discount-winkel-land blijkt dit aloude adagium op te gaan. In de Aldi kom ik al jaren niet meer, maar nu waren er fietsvriendelijke promoties in de voor zover het mogelijk is nog goedkopere Lidl, meer bepaald voor fietsjasjes, truitjes en broekjes. Omdat ik graag een verse spons onder mijn gat heb wanneer ik fiets, heb ik de Lidl met een bezoekje vereerd.

Maar ik was te laat, alle fietsmateriaal was uitverkocht, en om niet van een koude kermis thuis te komen heb ik dan maar volgend staaltje van spitstechnologie gekocht.


De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat dit getrokken is met een fotokodak van de Aldi die zelf zeker 3 kilo weegt, en dat ik al drie weken niet meer kon kakken, al at ik nog zoveel pruimen en dronk ik liters fruitsap, niks hielp.


Door het verschot dat ik zoveel woog, kon ik opeens wel weer kakken, en hop, ik woog al direct veel minder. En je moet er nog altijd die kodak van af trekken.

Maar om een kort verhaal af te sluiten, naar de Lidl kan ik dus ook niet meer gaan winkelen, want ik kom ook daarvan thuis met rommel die ik in de verste verte niet nodig heb.

Grrrmmppff.

1 opmerking:

Anoniem zei

De Zeeman al geprobeerd?