donderdag, februari 01, 2007

Net zoals Copernicus, Leonardo da Vinci, Einstein, Marie Curie en Laura Lynn ben ik iemand die negen, en om helemaal goed te zijn, tien uur slaap nodig heb per dag. Als ik dan wegens omstandigheden maar aan negen uur geraak in 48 uur, hoef ik er geen tekeningetje bij te maken om te tonen wat voor effect dat dat heeft.

Ik heb het toch gedaan.


De Handelsbeurs, een concertzaal met hippe wc's én goedbewaarde, oude, massief porseleinen en gepantenteerde wc's achter glas, zit daar voor veel tussen, maar eigenlijk wil ik het daar niet over hebben. Ik wil het hebben over zondag laatsleden, alwaar in het landelijke Gits het WK veldrijden over de macadam en in de modder plaatshad.

Laat me beginnen zeggen dat het daar één groot volksfeest was, met volk en festiviteiten, en molens en f-16's.


Waarbij de locals op alles voorbereid waren, gezien de houten schuttingen achter hun ramen, en had je wat restafval meegebracht, je kon het er kwijt.


Waarbij er zeker geen gebrek aan mayonnaise was.


En waarbij er nog gekoerst werd ook, maar veel kan ik daar niet van tonen, want mijn kodak liet het weer maar eens afweten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Er was eens een... shit, de inkt is op.