zondag, februari 25, 2007

Wat is er mis met de mensen? Waarom wil iedereen in het weekend van 23, 24 en 25 maart iets organiseren? Is het omdat de aarde opwarmt, en er stenen op het water drijven? Is het einde nabij? Zijn er een koppel mensen die dat weten, en daarom in de rapte nog een feest geven?

Feit is dat ik eigenlijk feitelijk nooit iets te doen heb, en sinds lang het weekend van 23 tot 25 maart gereserveerd heb om op weekend in de echte Ardennen te gaan ravotten. Het weekend ervoor heb ik niks te doen, dat erna ook niet, maar wederom feit is dat ik de 23ste en 24ste ook naar 2 kwissen kan, uitgenodigd ben voor een vrijgezellen, naar een homewarming party kan, en er twee flurken zijn die besloten hebben om hun dertigste verjaardag te vieren.

Tenzij de wereld echt de dag er op vergaat, vraag ik aan eidereen om redelijk te blijven, en alles te verzetten, van kwis over vrijgezellen naar homewarming party tot verjaardagsfeest. Veel vraag ik niet, alleen dat je het op een andere dag doet wat je van plan was het weekend van de 23ste maart te doen. Waarvoor dank.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

het doet ons genoegen te mogen vaststellen dat wij uw echte vrienden zijn en dat alle andere pseudovriendschappelijke banden hun activiteiten dienen te verplaatsen.

le Jacquesman zei

het feest van de dertigjarigen heeft gratis bier, zoveel ge wilt, wat ge maar wilt, denk eraan, denk eraan ! En als het bier is in de vrouw, heeft de man het niet rap kou, denk eraan, denk eraan !