dinsdag, december 12, 2006

Subtiliteit is de moeder van de porseleinkast, en dus is het ook mijn tweede natuur. Mocht je nog niks gemerkt hebben, ik probeer hier te vertellen dat er een subtiele verandering op mijn blog gaande is.

Deze post is natuurlijk nieuw, maar daarbovenop zijn de labels onder bijvoorbeeld deze post nieuw, en de links links
(moet eigenlijk de links rechts zijn, maar links links klinkt zo lekker, links links klinkt linker dan rechts links) zijn beter geworden. Je kan nu gemakkelijk navigeren naar de post van zegge en schrijve september 2005. Niet dat je dat zal doen, willens nillens, maar weten dat het kan is al veel waard.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat van die linkse links die eigenlijk extreem rechts georiƫnteerd zijn kan ik nog volgen. Echter de bedoeling van die labels gaat mijn verstand te boven. Maar who cares? Ik kan anders wel mijn zadel hoger zetten zonder te moeten stoppen. Mijn excuses voor onderstaande sluikreklame.

Anoniem zei

en jij denkt dat ex-voetballers dit lezen?

ik denk het niet hoor