vrijdag, december 15, 2006

Noem me simpel, noem me achterlijk, noem me een piloot, maar er zijn de laatste tijd toch een aantal dingen die ik niet meer begrijp, en een aantal zaken waar ik wel eens het fijne van wil weten.

Wat heeft bijvoorbeeld onze franstalige makkers van de RTBF bezield om, naast het graven van een diepe financiƫle put, ook nog eens een nieuwsuitzending te maken waarin Vlaanderen eenzijdig de onafhankelijkheid aankondigt? Willen die de kat bij de melk zetten? Robert Long is gestorven aan kanker, maar nergens, in geen enkele krant, op geen enkel nieuwsbericht noch op een site, kom je te weten welke kanker dat was. Welke zou dat kunnen zijn als daar zo over gezwegen wordt? Wat is er nu waar van de vrouw van Kris Wauters en Koen Wauters, en dat die twee toch nog dag in dat uit samen op een podium kunnen staan? Hoe moet je in godsnaam dat nummer dat Rios, Kauwlier en Franti gemaakt hebben downloaden, want als ik mijn bankkaart nummer daar ingeef, zegt 'm dat het fout is, terwijl dat eigenlijk wel een goed nummer is. En wat is er aan de hand met Yves - krasjes in mijn ogen - Leterme en zijn secretaresse, is daar iets van aan, en kan dat allemaal zomaar?

Veel vragen, veel te weinig antwoorden...

1 opmerking:

Anoniem zei

Robert Long had buikvlieskanker. 't Is dus niet verzwegen omdat het longkanker was en alle cartoonisten en flauwe moppentappers een weelde aan inspiratie zouden kunnen krijgen. En waarom ze buikvlieskanker verzwijgen, misschien omdat je dat krijgt van op Kris Wauters zijn wijf te kruipen?