zondag, december 10, 2006

Als coureur pur sang is het voor moeilijk om dit uit mijn toetsenbord te krijgen, maar vandaag was een fijne dag om te mountainbiken. Was het omdat het - eindelijk! - goed koud was, het zonnetje scheen, en ik volledig in het nieuw gestoken was, wie zal het zeggen, maar het was plezierig.

Nu enkel nog mijn zadel van mijn fiets in orde brengen, want een zadel dat wegzakt, is verre van ideaal om sportieve topprestaties te leveren. In de koers stoppen ze ook niet iedere tien minuten om hun zadel weer wat hoger te zetten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je een gemiddelde haalt van een slordige 4km/u en over een middelmatige behendigheid beschikt, moet dat zadel hoger gezet kunnen worden zonder te moeten stoppen.

stielo zei

Het probleem is dat ik, alhoewel ik super tot hyper behendigheid ben, mijn gemiddelde meer in de buurt ligt van 40 km/u.

Dan is het absoluut niet aan te raden om je stuur los te laten, zie maar naar Hincapie in de Hel, of de chauffeur van Diana in de tunnels in Parijs.