zondag, oktober 29, 2006

BREAKING NEWS!

Frituur Tivoli, gelegen in het Leuvense en alwaar ondergetekende wel eens frieten haalt, is compleet gerenoveerd!

J. Voners, de bekendste bekende vlaming annex verliefde oude dwaas, bekend van programma's als daar zijn Benidorm en FC De Kampioenen, opende zaterdag jongsleden plechtig de vernieuwe frituur Tivoli. Hij bestelde er een koude spaghetti mét kaas (Johny gaat altijd voor dat ietsje meer), en twee platte ballen bestaande uit een onbekende substantie, marketing gewijs onder de noemer andere vleeswaren gecatalogeerd in de frituur.

Na dit startschot kon het gewone volk zich te goed doen aan frieten, frikandel special, bicky burgers, en dies meer, allemaal gebakken in splik splinternieuwe frietketels en te nuttigen in een mengeling van frietvetgeur en verf. Om vingers en duimen bij af te likken!

Johny werd niet bereid gevonden om commentaar te leveren bij zijn aankoop, en moest dringend ergens naartoe. De crew van rode loper had verstek gegeven, van een gemiste kans gesproken...

2 opmerkingen:

le Jacquesman zei

Deze vrijdag is goed ! In frituur Tivoli old fashion ebn ik eens duchtig in't zak gezet. Ik bestel een cervela en vermeld er in duidelijk en luid Nederlands bij: 'gebakken'. Ik krijg die cervela, ingepakt, samen met mijn frietjes, en snel naar huis omdat het water me in de mond staat. Ik wil aan mijn cervela beginnen smullen, ik lust dat enrom graag als-ie gebakken is, wat blijkt, de friturist had er een ongebakken cervela ingepladijsd ! Razend was ik, r a z e n d !

Anoniem zei

Zijn het eigenlijk nog altijd dezelfe uitbaters?