woensdag, november 08, 2006

Het is dat het al zo lang geleden is dat ik iets geschreven heb, of ik zou hier niks schrijven, want ik heb nu eens niks maar dan ook niks maar dan ook eens echt niks te zeggen, behalve dat ik mijn vrije tijd niks anders doe dan kakken en boeken lezen.

Niet dat dat veel met anders verschilt, maar mijn vernieuwde lidkaart van de bib moet renderen, en ik lees dan ook als zot. Lezen gaat voor mij nog altijd het best op de wc pot, wat verklaart dat ik zoveel kak, want met je broek niet op je enkels vind ik niet dat je op een wc pot hoort te zitten. Noem me conservatief, noem me neurotisch, noem me een hippie, maar dat is hoe het hoort.

Boeken over Hongarijes, gaves, madama bovaries, Budapests, leraren en handtekinghandelaars, alles is leesbaar, alles is bespreekbaar. Alles moet maar kunnen! All God's children need travelling shoes! Pig out 'til you've seen the light!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Al dat kakken, tot daar toe, maar moet je het resultaat echt op je blog smeren?

stielo zei

Is er dan een verschil met anders?

Anoniem zei

misschien kan je eens je ervaringen neerpennen over de toertocht in Roosdaal, waar je je meerdere moest erkennen?