zondag, november 19, 2006

Niet dat ik immens veel bel, maar ik ga vanaf nu nog minder bellen. Alle telefoonnummers zijn namelijk uit mijn gsm verdwenen, als een klomp olifantenkak op de jaarlijkse vergadering van mestkevers aller landen.

Is het een kwaadaardige truuk van Nokia om eindelijk mijn stokoude gsm te vervangen door nieuwer, beter en sneller, een soort van na-vier-jaar-trouwe-dienst-wordt-binnen-vijf, vier, drie, twee, één, nul-alle-nummers-vernietigende-feature uitgevoerd, dwaal ik 's nachts al slapend en wandelend, laat ik dat maar slaapwandelen noemen, rond, en verwijder ik daarbij alle telefoonnummers uit mijn gsm, is het een heel goede grap van iemand, ik zal het wel nooit te weten komen.

Maar als je wil dat ik je nog eens opbel, stuur een berichtje naar mijn gsm met naam en toenaam, en telefoonnummer.

It's a chance of a lifetime!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik denk dat dit gewoon een ziekelijke manier is om aan een vrouw te geraken...