donderdag, augustus 18, 2005

Iedereen lacht als ik hen vertel dat ik een kwarttriathlon ga doen. Alsof ik na de dodentocht hier ook weer niet in ga slagen...

Ik snap ten volle dat er wel eens gegrinnikt of geginnegapt werd wanneer ik zei dat ik 100 km in één keer zou wandelen, daarbij pertinent weigerend om te trainen, want ik wandel niet graag en dat is voor oude mensen, daarbij geen lessen trekkend uit het verleden, maar als het gaat om de combinatie van anderhalve kilometer zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen, dan moet er daar niet flauw over gedaan worden, lachen hoort hier ook al allerminst thuis, want daar durf ik wel eens voor te trainen.

Ik ben al ingeschreven, mijn naam staat al op de deelnemerslijst, en dat voor de schappelijke prijs van 16,5 euro. Totdat ik de kleine lettertjes las, en zag dat je bij het zwemmen verplicht bent om een wetsuit te dragen. Maar de organisatie zit goed in elkaar, en er stond zelfs een link op de site waar je zo'n pak kon huren. Waar blijkt dat dit 50 euro kost, en je het minimum voor een week moet huren. Grrmmppff.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet ik mij aangesproken voelen?

Anoniem zei

Ik denk dat iedereen die Stielo kent zich aangesproken moet voelen.