vrijdag, augustus 05, 2005

Het is een weekje stil geweest, maar verhuizen kruipt alleszins niet in je koude kleren, en het feit dat je in je nieuwe huis nog geen internet connectie hebt helpt ook al niet. Langzaam maar zeker valt alles echter op zijn pootjes, en binnenkort kan ik vanuit mijn ruime tuin bloggen.

Het zal een compleet nieuwe dimensie geven. Ik vermoed bijvoorbeeld dat ik vanaf nu veel meer zal mijmeren over vroeger toen je nog buiten kon spelen, het groen, de vogels en de beestjes, kortom, het zal een blog voor oude, saaie zakken worden. Wat precies overeenstemt met mijn lezerspubliek denk ik, dus die zie ik niet zo direct weglopen van die nieuwe stijl.

Voor de rest, dit weekend is het folkfestival, dus veel hoef je hier zaterdag en zondag niet van mij te verwachten. Allemaal de groeten, en goed weekend!

Geen opmerkingen: