zaterdag, januari 06, 2007

Ik hou niet van mensen die zo vol van zichzelf zijn dat ze denken dat de evenaar door hun gat loopt. Ik kan ze niet af, ik moet ze niet hebben, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik ook wel dat die evenaar waarvan sprake door mijn eigen gat loopt. Mezelf kan ik toch nog verbazend goed af, dus dat heeft nooit voor praktische problemen gezorgd.

Maar met dat het een nieuw jaar is, denk ik, wel, waarom geen nieuwe gedachten. Mijn goede voornemen voor 2007 is dat ik zal denken dat de evenaar ongeveer een half metertje rechts van mijn gat loopt, waardoor ik in 2007 iedereen die langs mijn goede oor staat de belangrijkste mens op aarde zal vinden, want verdoeme, de evenaar loopt door hun gat. En waardoor ik die met het allerhoogste respect zal behandelen, al zal ik wel veel naar hun gat kijken, want zo'n evenaar die daardoor loopt, dat zie je niet iedere dag.

En als iedereen dat zou doen, de wereld zou er nogal op vooruit gaan!

Geen opmerkingen: