vrijdag, mei 05, 2006

Het is weer vrijdag, en het wordt hier stilaan een traditie om te vermelden welke BVs ik nu weer in lift ben tegengekomen. Vandaag waren dat twee ex-voetballers, Gunther 'Rap Klap' Schepens en Mike 'Patser' Verstraeten. Niet dat het belangrijk is, maar de kater van vorige week is eindelijk weggespoeld.

Daarnaast was ik woensdag aan het fietsen, toen mijn medefietser opgebeld werd, en nog wel door een Goedele Wachters. Daarna zat ik constant met het beeld van Goedele in een strak fietspak op mijn oog gebrand, en ik moet het ruiterlijk toegeven, dat is een beklijvend beeld. Ik hoef hier niet te zeggen dat ik daarna de pannen van het dak heb gereden, wat zich vertaalde in een S.R. die mij bergop niet kon volgen. Een glorieuze en gelukkige dag!

En het virus dat zich Donna noemt is bezig met een internationale epidemie te worden, misschien zelfs wel een pandemie zoals aangekondigd bij de kippengriep, want hoe verklaar je anders deze Roemeense site, die als twee druppels water lijkt op deze site...

Geen opmerkingen: