dinsdag, mei 16, 2006

Ik ben de eerste om het toe te geven, ik heb er geen probleem mee om van kleine dingen gelukkig te worden, en evenzeer kan ik onuitstaanbaar zijn omwille van terug die kleine dingen, al zijn het dan wel andere dan die eerste. Het zou anders nogal wat geven...

Op de volgende link moet je inloggen, bah, maar inloggen kan met de gebruikersnaam frietvet en paswoord hopsa. Hopsa, als dat geen service is.

Bijvoorbeeld van dit filmpje word ik diep gelukkig, het gezicht van de geïnterviewde als hij voorgesteld wordt vind ik fantastisch, en ook zijn antwoorden op de vragen zijn van een niveau dat een betere politieker of voetballer haalt na jarenlang in het vak te zitten.

Als je er wat meer wil over weten, dat kan, maar het hoeft niet.

En groepen die gnarls barkley heten zouden verboden moeten worden, want ik kan dat bijna niet uitspreken, terwijl ze fantastische muziek maken, waar ik, alweer, diep gelukkig van word.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kijk eens aan, op dezelfde manier ben jij toch ook aan werk geraakt, niet?

Anoniem zei

Ik word gelukkig van jou... al zie ik je niet vaak, zo af & toe...

Anoniem zei

... als er iets goed fout gaat... mag jij de held spelen...