maandag, oktober 10, 2005

Bijster veel lezers had ik vroeger al niet, benieuwd hoeveel ik er daar nog van over gehouden heb na mijn brute loskoppeling van het internet. Via een niet nader genoemd persoon heb ik al gehoord dat ik dringend wat meer moet posten op mijn blog, want zijn broer verveelt zich op zijn werk. Die heb ik dankzij de verveling die velen van onze generatie plaagt toch nog kunnen houden als lezer...

Over die loskoppeling van het net, daar ben ik trouwens reuze van te spreken. Ik denk niet dat ik ooit nog een internet aansluiting bij mij thuis moet hebben, want het leven is zo veel plezanter zonder dat internet. Je komt nog eens buiten, en je weet met je tijd bijna geen raad meer. Ik kan het iedereen aanraden.

Ondertussen is er weer het een en ander gebeurd bij mij thuis, maar van het meeste zul je nooit nog iets horen, en dat allemaal dankzij de afschaffing van dat internet thuis. Is er nog een andere reden nodig dat ik geen internet verbinding meer heb thuis? Ik dacht het niet.

Wat ik je wel niet wil onthouden, is het feit dat ik tot voor kort nog nooit echt in Londen was geweest. Ik was er wel een paar keer op doortocht doorheen London Heathrow geweest, maar nog nooit had ik een voet gezet in de stad zelf. Maar nu dus wel. Maar wat viel me dat tegen zeg. Ik was er als ramptoerist, maar de metro werkte weer tiptop, en ze konden er daar ook al niet mee lachen dat ik mijn rugzak overal liet rondslingeren. Is dat nu die Britse flair, is dat dan die droge Britse humor? Ik heb er alleszins niet veel van gemerkt.

Is er dan niets heilig voor die moslim fundamentalisten?

1 opmerking:

Anoniem zei

Kun je nog eens een foto van jezelf posten? Ik ben écht benieuwd of je er na al die tijd nog altijd zo ongelooflijk knap uitziet. Volgens een niet nader te vernoemen informante zou je nu nóg sexier zijn dan pakweg een half jaar geleden...

Oeps, ik moet even naar de wc