woensdag, november 28, 2007

Nadat ik een microgolf oven met een hamburger was gaan kopen voor de verjaardag van mijn kleinste neefje ('t is ok om dat hier voor zijn verjaardag te vertellen, al is hij niet vervroren, hij kan dit nog niet lezen, en jullie gaan het hem niet vertellen) was ik nog de cd winkel binnengesukkeld. Dat dat nog bestaat, denk je nu, en ik dacht dat ook.

Was het omdat ik een beetje melancholisch was, was het omdat er geld op mijn bankrekening stond te branden, wie zal het zeggen, maar feit is dat ik nog eens een paar cd's gekocht heb. Wegens één of andere reden ben ik lately wild van Arcade Fire, dus die heb ik gekocht. En eentje van Nina Simone, en één van Bloc Party. En dan nog één, maar ik ben er een beetje beschaamd over, en wel wat trots. 't Is een live cd, eigenlijk een live dubbel cd.

Als iemand kan raden welke het is, krijgt die van mij 10 cd's naar keuze. Even an end has a start!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

clouseau! Stuur de cd-bon maar op.

stielo zei

Nee, 't is niet clouseau. Het is iets buitenlands.

Anoniem zei

Editors?

Gert and Ellen zei

Ik weet het! -> R.E.M. Live

Gimme gimme! En ge moet mij nog nen bak trappist ook! :-)

stielo zei

't Is niet editors (al was ik wel naar de editors aan het luisteren toen ik de post schreef), en het is ook niet rem.

Dus niemand heeft voorlopig de cd bonnen...

Anoniem zei

Ik weet het!

Motörhead!


je mag me die bonnen zaterdag geven.