dinsdag, december 04, 2007

Avanti! Vooruitgang! Arriba! Muziek kunnen downloaden, en zelf kunnen bepalen hoeveel je de groep betaalt, dat noem ik vooruitgang.

Jep, ik heb net de nieuwe cd - huh, hoe moet ik dat eigenlijk noemen, het was een zip file - de nieuwe zip dus gedownloaded van radiohead.co.uk. Want dat liedje dat ze al een tijdje op de radio draaien zit in mijn hoofd, en de enige manier om het er uit te krijgen is er veel naar luisteren.

Vreemd trouwens hoe muziek anders wordt als je ouder wordt. Ik ben nooit iemand geweest die teksten behalve de lyrics dan van Joy Division en vreemd genoeg van Bart Kaƫl heeft kunnen onthouden, maar nu slaag ik er niet meer in om ook maar de titel te onthouden. Om dat nummer van radiohead van de radio te vinden heb ik op een nummer of vier moeten klikken, en toen hoorde ik de tekst die ik er van kende, ooooeeee ooee oooeee. 't Is iets over een puzzle, voor als je het zelf downloadt, ik geef het maar mee.

Met dat niemand mijn vorige prijsvraag correct beantwoord heeft verminder ik de prijs naar een zip file, en zeg ik dat het een Britse groep was, waarvan de zanger dood is, en die in Wembeley optrad. Als je bij dat antwoord nog kunt zeggen hoeveel ik betaald heb voor radiohead, krijg je er nog een foto bij ook.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

U kennende is de kans groot that we het kunnen terugvinden in dit lijstje.

stielo zei

Nope, 't staat er niet tussen.

Anoniem zei

Queen?