donderdag, november 22, 2007

Ik heb zoals B. in het commentaar van de vorige post zei een tijdje gevreesd dat ik zwanger was. Anders eet je niet zoals ik wel gedaan heb in één keer een halve pot augurken leeg, blijf je eten, en anders ga je niet zonder aanleiding beginnen overgeven, zoals ik maandag op dinsdag opeens moest doen.

Voor ik in een potje begon te pissen en een predictor test uitvoerde, had ik plots ook geweldige buikkrampen en had ik last van diarree dat het geen naam had. En nu heb ik nog nooit gehoord van zwangere vrouwen die diarree hebben (of is dit iets waar niet over gesproken wordt, één van de laatste taboes).

Feit is dat ik eigenlijk ziek was, geen honger van hier tot in Tokio meer had, en dat ik die drie kilo die ik bijgekomen was zo weer kwijt was.

Probleem opgelost met een paar keer 14 uur na elkaar te slapen, zo los ik graag problemen op!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Is dit een sprookje of ee metafoor voor iets? Kunnen we hier een les uit trekken?

stielo zei

Nee, geen metafoor of sprookje, en ook geen lessen uit te trekken. Al is slapen nooit slecht, ik was gewoon ziek.

Anoniem zei

Als je volgende keer langs komt met honger geeft ik je antibiotica.

Gert and Ellen zei

lol @ the new beginning :-)