dinsdag, september 13, 2005

Tja, het internet bij mij thuis komt maar niet van de grond, dus de posts blijven uit.

Gelukkig maar, want had ik internet gehad, moest ik dingen schrijven als "Zondag had ik bijna Chipie, een pikzwart katje van een of andere bloggger uit het Merelbeekse vermoord door er met mijn loemp gat op te gaan zitten.", en echt sympathiek komt dat bij de gemiddelde lezer niet over. Of "Vandaag ben ik ter voorbereiding van de kwarttriathlon van zondag voor de eerste keer gaan lopen, 5 kilometer, en dat ging precies niet zo goed. Ik kon nog net de vrouwen die in het bos liepen inhalen, maar echt van harte liep het niet."

Wie heeft daar nu een boodschap aan? Blanche?

Allez, om jullie toch op de hoogte te houden, in telegram stijl een update van de laatste tijd:
1. ik ben geplooid en heb een wetsuit gekocht, huren voor 50 euro vond ik wat veel, dus heb ik er een gekocht voor 19,90 euro in de Go sport. Kwaliteit uber alles!
2. ik ben weeral verhuisd, je vindt me nu in de Stijn Streuvelslaan 44 in Kessel-Lo, dit bespaart me de telefoontjes, mails en gesprekken uit!

Geen opmerkingen: