zaterdag, september 07, 2013

Er is niks zo vertederend als foto's of posts met beestjes, en dus gaan we verder die toer op.

Iedereen die weet dat melk uit een fabriek komt en niet uit een koe, weet ook dat slakken graag een blad sla eten.

Dat die brieven als lekkernij zien, als was het een sugus of een fruittella, daar had ik geen benul van, en ik vraag me van jullie hetzelfde af.



Mocht je me een brief sturen, en vervolgens vruchteloos wachten op een antwoord, weet dan dat het niet uit kwaaie wil is dat ik niks van me laat horen. Het is omdat de lokale slakken een brievensouper hebben gehouden.

Die mogen toch ook eens feestvieren, niet?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat je wil zeggen is ... een slak was je te snel af ...

stielo zei

Die slakken zijn verbazend rappe beesten als het op eten aankomt.

Heb het nog niet gechronometreerd, maar ik denk dat een slak een envelop naar binnen smoefelt op minder dan een uur.