zondag, mei 02, 2010

Voila.

Mijn facebook profiel is binnen 14 dagen weg, en dat is hoe het hoort te zijn.

Ik deed daar toch niks op, de meesten van mijn vriendjes daar deden daar niets op, en van de paar die er wel iets op deden, wel, laat me zeggen dat ik als ik moet kiezen tussen wat ik het interessantste vind: A. wat die daar allemaal op doen en B. een jaar in de wereld rondreizen, en ik mag het niet allebei tegelijkertijd, wel, dan kies ik voor optie B.

Wanneer ik zeg dat ik daar niks deed, helemaal waar was dat ook niet. Zowat het enige wat ik er deed was loeren naar de posts van anderen, en je hebt nu eenmaal maar zoveel voyeur in je als je hebt. Na een tijdje is dat op, heb je het allemaal wel gezien qua liken en mafia war requests en pokes en de boerenstiel, en wordt het tijd om verder te gaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Stielo, eens Southpark een aflevering maakt over iets, is het definitief voorbij. Maar toch vooral het moment dat mijn beider moeke en vake een pagina openden, deed me besluiten dat bloggen veel stoerder en sexier is dan Facebook. Booyah!

Unknown zei

Waar gaat de wereld naartoe? Eerst Siegfried Bracke naar de politiek en nu den Stielo van facebook. Ik hou het niet langer uit. Ik ga wat tegen de VRT-toren swaffelen...