dinsdag, juli 10, 2007

Was er van 't weekend een huis verwarmend feestje, een bbq of een buurtfeest annex bbq annex optreden geweest, ik zou daar kunnen over schrijven, of had ik een mountainbike tochtje gemaakt in het Zoniënwoud, petanque ballen in de Aldi gekocht, of Franse cornflakes gegeten, ik zou er iets kunnen over schrijven.

Maar niets van dat alles, bijgevolg moet ik wel schrijven dat ik vandaag mijn beste Frans heb bovengehaald, en op mijn werk aldus een aantal bezoekende Franstaligen kosteloos geëntertaind hebt. Ik denk dat ik in de toekomst op feestjes nog af en toe met dat Frans zal uitpakken, kwestie dat een luimige noot nooit misstaat. Zelfs niet op je eigen begrafenis.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

toch weer in de Aldi verzeild geraakt...

stielo zei

Oui. Chaque fois, ils me vendent de la merde. Merde.