donderdag, augustus 17, 2006

Als hondstrouwe fan van Guido "Wat een kapsel" Belcanto (ik heb de man 2 keer zien spelen in 10 dagen tijd, en er telkens volop van genoten) heb ik besloten om iets terug te doen voor Guido en zijn fans.

Ik heb de afgelopen weken al een pak mensen geronseld om volgend jaar eind juni met de bus van Belgiƫ naar de champagnefeesten in Frankrijk af te zakken (deelnemers nog steeds welkom, nodig zijn een voorliefde voor champagne, een mondje Frans kunnen spreken en proper op jezelf zijn), maar sinds die optredens van de voorbije dagen is het opzet van die reis enigszins veranderd.

Het is de bedoeling dat die busreis volgend jaar onderweg opgevrolijkt wordt met live nummers van Guido, en ik zal de organisatoren aanschrijven om een plaatsje voor Guido op een van hun podia vrij te houden. Hij weet nog van niks, maar ik zie niet in wat hij er tegen kan hebben.

Inschrijvingsformulieren kunnen per mail en telefonisch besteld worden, en besef goed dat qua plaatsen op de bus het adagium "Op is op" geldt.

En om af te sluiten, nog een mooie foto:

Geen opmerkingen: