vrijdag, juni 09, 2006

"And now, the end is near; and so I face the final curtain."

Of dan toch voor twee weken, en dan nog enkel voor deze blog, want dat is de tijd die ik vanaf morgen zwetend en zwoegend in de Pyreneeën zal vertoeven. Waarbij ik in de fysieke onmogelijkheid zal zijn om hier iets te posten, omdat ik overdag op de fiets dien te zitten, en 's avonds op een tuinstoel met een pint in mijn pollen en een stuk brochette of kip in mijn bord. Het beloven drukke tijden te worden!

Bij mijn afwezigheid kun je voor dringende zaken altijd contact opnemen met mijn manager, en je mag ook altijd een bemoedigend sms'je naar mijn gsm sturen gedurende die twee weken om me een hart onder de riem te steken. Zolang het maar een sporthart is (jaja, er mag hier ook eens gelachen worden)!

Voor de toevallige lezers die op deze blog terecht komen omdat ze bijvoorbeeld op google op "bloedzuiger+ademhalen" of "khomeini+bewustwording" hebben gezocht, dat berichtje mag naar 0479 790 329 gestuurd worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zoek altijd op "exactly like you"...