zondag, april 23, 2006

De kwaliteit van de blogs die ik lees laat de laatste tijd wat te wensen over, de kwaliteit van de blog die ik schrijf laat niet alleen de laatste tijd heel wat te wensen over, maar dat is allemaal niks, vergeleken bij mijn huidige rijkunsten.

Ik geef grif toe dat ik nooit de meest stijlvolle chauffeur op de openbare weg ben geweest, meer dan één persoon heeft in het verleden al wit weggetrokken in mijn auto gezeten, billen samengeknepen en ogen dichtgeperst, maar sinds kort kan ik helemaal niet meer autorijden. Ik heb er geen idee van hoe het komt, ik kan opeens geen vitessen meer versmijten, ik heb blinde vlekken langs alle kanten en rij quasi altijd recht in het gat van de auto voor mij, de voetganger naast mij of de fietser onder mij. Om op het laatste nippertje nog te kunnen remmen, en gelukkig heeft mijn auto prima tot uitstekende remmen.

Kijk dus de komende maanden maar goed rond je, als je leven je lief is!

Geen opmerkingen: