woensdag, maart 10, 2004

Shit, shit, shit.
Shit, shit, shit.

Het leven is een hel.

Shit. Shit. Shit.
SHIT. SHIT. SHIT.

Een mens kan nooit eens rustig op zijn gemak zitten. Nee, nee, meneer, die tijd is goed voorbij. Gedwongen door de 21 eeuwste prestatiemaatschappij moet je allemaal dingen doen die je totaal niet wil, en moet je dingen gaan bezoeken die je niet wil bezoeken. Ook al zou men je er als een God behandelen, in dingland. Zo moet ik gaan fucking skiƫn, wat een klotewoord. Echt een ding dat ik niet wil doen. Naar fucking ski land, ergens in dinges. Who cares. En dan naar fucking het Center Parcs park in fucking Nederland, als dat is waar dat klote ding is. Om daar in je fucking zwembroek tussen allemaal klote marginalen een fucking cocktail aan een fucking chloor zwembad te drinken. De mensen waarmee je naar dat fucking park gaat, blijken dan nog de grootste klote marginalen te zijn. Als de voedsel inspectie dat water zou controleren, zou blijken dat er genoeg chloor in dat zwemding zit om geheel fucking afghanistan en irak te ontsmetten. En in die klote fuckinglanden valt er veel te ontsmetten, als daar maar duidelijk is. Shit, shit, shit. Om het compleet miserievol te maken, moet je dan nog naar den afriek. Tussen de maliarie en gele koorts gevallen fucking een fucking klote ding beklimmen, omdat er klote sneeuw op ligt, en dat in fucking Afrika. En om naar klote leeuwen te gaan kijken. Ik ging al naar fucking leeuwen gaan kijken toen ik vier was, en nog in mijn broek scheet. Aaah, vroeger, toen was het nog niet zo klote, en Bellewaerde rules. Iets totaal anders dan dat klote center ding.

SHIIIT.

Geen opmerkingen: