zaterdag, maart 13, 2004

KLote. Antwerpen is echt een klote stad. Voor zover het een stad is, natuurlijk. Eigenlijk is het gewoon een klote gemeente in een klote plaats. Een mens moet gaan skiƫn, en heeft daarvoor gerief nodig. Je kan dat nu godverdomme niet doen in een short en een t-shirt. Je denkt dan, ik ga naar Antwerpen winkelen, het is tenslotte een stad. Je stapt er de Decathlon binnen, en die klojo's daar verkopen er enkel nog skipakken voor kleuters, peuters en wijven. Maar alle skivesten, skibroeken, skihandschoenen, skikousen, ski-ondergoed voor echte mannen, ah, neen, dat hebben ze daar niet meer. Klote ding.

Dan maar naar de promo hall, een beesten hangar waar ze wat kleren in hangen, geweest, waar ik het duurste stuk dat ze hadden heb gekocht. Als je geld hebt, moet je er niet op zitten. Koud zal ik het niet meer hebben, op die Alpe d'Huez. En dan blijkt het bij mijn thuiskomst nog godverdomme schoon fietsweer te zijn. Nu moet ik godverdomme nog op die fucking klote fiets wat gaan rondrijden. Life sucks.

Geen opmerkingen: