dinsdag, maart 10, 2009

In de tijd dat we nog franken hadden viel die van mij altijd serieus laat, en ook in euroland is dat nog altijd het geval. Het is zelfs zo ver gekomen dat ik van mijn schoonbroer die een notoir U2 fan is tips krijg van goeie, jonge muziekgroepen, die ik van haar noch pluim ken.

U2 fan en goeie, jonge muziekgroepen, moet ik nog meer zeggen?

Maar feit is dat fleet foxes het beste zijn wat uit Seattle is gekomen sinds de pringles chips, en dat er niet veel anders meer bij mij thuis gespeeld wordt.

Nu nog eens een iets heftiger groep uit Seattle, en we zijn er helemaal...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

grote groep!

Anoniem zei

ze zijn inderdaad met redelijk veel...

Anoniem zei

overrated !

Unknown zei

wordt er bij u thuis dan ook niet veel anders meer dan Pringles gegeten?

trouwens, die Pringles, die komen nu uit Mechelen.