donderdag, april 03, 2008

Ik ben allerminst een watje, maar mijn tenen die kunnen nog het beste met watjes vergeleken worden. 't Is daarom dat ik vandaag zotte kosten gedaan heb, zodat mijn tenen zaterdag in de grote boze Vlaamse Ronde geen kou lijden.

Ik heb van die fietsschoenovertrekjes? schoenfietsovertrekjes? schoenovertrekfietsjes? gekocht, terwijl ik toch al heel mijn leven beweer dat ik een goed weer coureur ben, een Italiaan onder de Flandriens, een Afrikaan onder de Eskimo's, een gazelle onder de pinguins. Ik bloei open bij een zonnetje, ik verwelk als zieke krokussen bij een regenbui, boven de twintig graden lijkt die fiets wel aan mijn gat vergroeid, onder de 15 graden zou je niet denken dat ik een fietser ben.

Wat ik toch allemaal niet doe om de Ronde van Vlaanderen tot een goed einde te brengen...

1 opmerking:

Anoniem zei

het easystar-team staat als 1 man achter haar grote held!

c'mon son!!