vrijdag, oktober 05, 2007

Het is nooit niet geòqkkelijk òet een azerty toetsenbord te typenm en weker niet qls begin oktober buiten het wonnetje schijntm òet een lekkere vierentzintig tot wesentzintig grqden:

Zqnt dqt doet het hierm in Roòe: Ik ben hier gisteren geqrriveerdm en ik voel òe hier nu ql qls een vis in het zqter: Het eten is lekkerm de won is qqngewig, en de òensen wijn schoon oò nqqr te kijken.

Hoe ben ik hier verweild gerqqktm wie ik je qfvrqgen; Zelm het is begonnen in Firenwem oò vervolgens lqngs Toscqqnse zegen nqqr Roòe te leiden; Dqt kqn ook òoeilijk qndersm wozqt qllem woniet qllem zegen leiden nqqr Roòe;

En oòdqt het voor òij veròoeiend is oò azerty in plqqts vqn qwerty te typenm en voor jou zqqrschijnlijk even veròoeiend oò dit te lewenm lqqt ik het hier bij;

Ciqo8

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zeg, werk jij soms ook nog? Of betaald de VRT je om niet in de buurt van Brussel te komen? Indien zo, als er vacatures vrijkomen, geef me een seintje

Anoniem zei

betaalt uiteraard... snorry