maandag, april 26, 2004

Het is echt wel veel te mooi weer om een blog te onderhouden. 't Is dat er elke dag duizende mensen mailen, of ik alstublieft niet nog wat wil posten. En dan chanteren ze je, op moreel vlak, door te zeggen dat je hun leven opnieuw zin hebt gegeven, of door te dreigen dat ze een terroristische aanslag zullen plegen in het Gentse. Nu, ik heb daar in principe niks op tegen, tegen die aanslagen, maar ik weet dat er daar naast het schorremorrie ook nog deftige, onschuldige mensen wonen. En Herman natuurlijk. En dat kan ik niet over mijn hart krijgen, en bijgvolg schrijf ik hier maar, terwijl de terrasjes naar me lonken.

In deze drukkende, warme dagen is mijn conditie met rasse schreden vooruit aan het gaan, ik fiets zowat iedere dag 4000 km, en ik schat dat ik tegen september een profcontract bij de Illes Baleares ploeg kan versieren. Of anders bij Vlaanderen topsport 2016 ploeg. Om dan in 2007 of de Ronde van Vlaanderen, of Parijs-Roubaix te winnen, en in 2008 én de ronde van Vlaanderen, én Parijs-Roubaix. Op zijn Ludo's.

Geen opmerkingen: