zaterdag, juni 25, 2011

Ja, ik had me beter mogen informeren vooraleer ik een jaar lanterfantend door de wijde wereld trok, want in tegenstelling tot dat lanterfanten, is wat er na het thuiskomen gebeurt geen pretje.

Er tuimelen allemaal rare gedachten in mijn hoofd, van de stress en vermoeidheid zit ik met een rare zenuwtik aan mijn ogen, en ik ben afelopen maandag of dinsdag verloren in mijn herinneringen. Weg is die dag. Omwille van de decompressie en de daaropvolgende depressie doe ik niks meer, en als ik dan toch iets doe, is het zomaar, voor de lol, ik moest daar helemaal niet zijn, in de spits over het viaduct van Vilvoorde gaan rijden.

Maar het komt allemaal wel goed, ik heb majorettes gezien.


Ik wist niet dat dat nog bestond...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

op de viaduct? Vandaar de files

berwt zei

Wouter, we zullen dat eens opkrikken komende week met wat Kronenbourgs (wat ze in Frankrijk tegenwoordig de koosnaam Kro's willen opdringen aan het volk via affichereklame's).