vrijdag, april 22, 2011

Druk, druk, druk, te druk om te bloggen.

Na Prachuat ben ik naar Bangkok getrokken, en daar was het nieuwjaar. Ze noemen dat daar Songkran, en dat wordt gevierd door gedurende 4 dagen water over mensen te gieten en schieten. Iedereen loopt er rond met een emmertje of een waterpistool, en het brengt geluk door je nat te laten maken. 2011 moet een goed jaar worden, ik was een paar keer kleddernat.

Nu ben ik in Changmai, waar ik net een 3daagse in de jungle achter de rug heb met mister Jungle himself. Je kon er naast de rat, slakken, palingen die verdacht veel op wormen geleken gelukkig ook heel lekker thai eten. Allerlei beestjes probeerden je te bijten, en dat is hen ook een paar keer serieus goed gelukt. Jeuk, jeuk, jeuk is mijn deel.

Ik blijf nog een dagje in Changmai, om morgen Laos binnen te duikelen. Op naar de tubing in Vang Vieng!

3 opmerkingen:

janboeckx zei

te druk druk druk om een comment te schrijven.

stielo zei

Dat jachtige leven toch...

Gelukkig ben ik net gearriveerd in Laos, en het gaat er hier toch wat gemoedelijker aan toe.

Jan zei

Loas!

JALOERS!

ps: geen tubing in Vang Vieng, doe jezelf dat niet aan tussen al die 18 jarige pubers uit de States...